Σε ποιους απευθύνεται

Σε ποιους απευθύνεται

Στο ΠΜΣ «Υπογονιμότητα – Τεχνικές Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής» («MSc in Infertility – Assisted Reproduction Techniques») γίνονται δεκτοί οι κάτωθι επαγγελματίες:

  • Ιατροί/γυναικολόγοι

Οι φοιτητές θα είναι πτυχιούχοι της Ιατρικής Σχολής ΑΕΙ, κατά προτίμηση ειδικευμένοι στη Μαιευτική και Γυναικολογία.

  • Νοσηλεύτριες/τες / Μαίες/αιευτές

Οι φοιτητές θα είναι απόφοιτοι  από σχολές επιστημών υγείας ΑΕΙ, συγκεκριμένα Νοσηλευτικής ή Μαιευτικής.

  • Βιολόγοι /Εμβρυολόγοι

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει υποχρεωτικά να κατέχουν βασικό πτυχίο (Bachelor of Sciences) Βιολογικών Επιστημών ή Επιστημών Υγείας από Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της ημεδαπής ή από αντίστοιχα τμήματα ομοταγών ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της αλλοδαπής αναγνωρισμένου από́ τον ΔΟΑΤΑΠ, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται τα εξής τμήματα: Βιολογίας, Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας (Λάρισα ΑΕΙ), Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών (Ιωάννινα ΑΕΙ).

  • Επιστήμονες άλλων ειδικοτήτων, απόφοιτοι ΑΕΙ, σε περιορισμένο αριθμό

Ο ανώτατος αριθμός των εισακτέων φοιτητών/τριών στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ορίζεται σε πενήντα (50) συνολικά φοιτητές ανά ακαδημαϊκό έτος. Ο ανώτατος αριθμός εισακτέων προσδιορίζεται σύμφωνα με τον αριθμό των διδασκόντων του Π.Μ.Σ. και την αναλογία φοιτητών-διδασκόντων, την υλικοτεχνική υποδομή, τις αίθουσες διδασκαλίας, την απορρόφηση των διπλωματούχων από την αγορά εργασίας. Το ΠΜΣ «Υπογονιμότητα – Τεχνικές Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής» προγραμματίζεται να απασχολεί  30-40 συνολικά διδάσκοντες, 60% από την Ιατρική της αλλοδαπής. Αυτό αντιστοιχεί σε έναν (1) διδάσκοντα ανά φοιτητή.

 

Επιπλέον του αριθμού εισακτέων γίνεται δεκτό ένα (1) μέλος των κατηγοριών Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. κατ’ έτος, εφόσον το έργο που επιτελεί στο Ίδρυμα είναι συναφές με το γνωστικό αντικείμενο του Π.Μ.Σ.

 

Οι υπότροφοι του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), οι αλλοδαποί υπότροφοι του ελληνικού κράτους, για το ίδιο ή συναφές γνωστικό αντικείμενο με αυτό του Π.Μ.Σ., εισάγονται χωρίς τη διαδικασία αξιολόγησης.